Team

Bij Peper Office hebben we ieder onze eigen specialisme (communicatie, pr en marketing). Gezamenlijk – en met hun nog grotere netwerk – helpen we organisaties hun boodschap scherp en effectief over te brengen. Gericht op meetbare resultaten. Geleid door de kracht van de verbeelding. Kortom: creativity with common sense.

Mariëtta Nollen (Creative copy+concept/speechschrijver/communicatieadviseur) werkte – al dan niet via bureaus – voor tal van grote corporate clients. Complexe organisaties waar vanuit het merk en de reputatie wordt gedacht en voor wie de lat hoog ligt. Mariëtta’s expertise is vaak van grote toegevoegde waarde bij het ontwikkelen van een nieuwe corporate identity en marketingconcepten.

Mariëtta combineert haar ervaring als schrijvend communicatiespecialist en een rijke literaire verbeelding in het schrijven van speeches. Zij schreef voor bestuursleden en andere hoogwaardigheidsbekleders speeches die massaal werden beluisterd. (aanvullende informatie vindt u in ons ‘News’-katern)

Naast haar werk voor Peper Office is zij literair schrijver. Zij publiceerde de succesvolle romans ‘Steenrijk’ (2009, Prometheus) en ‘Ik, Beatrix’ (april 2011, Prometheus). Beide romans ontvingen zeer goede recensies.

Studeerde: Geschiedenis (UvA, Amsterdam) en behaalde een Masters in American Studies (Smith College, USA)

Werkte voor: oa ScriptStudio (Endemol – TVscenario’s), dagbladen en tijdschriften, Proof Communications, Brandbase, Eden, Vandejong, Studiomeiboom, Pon Holdings, Heineken, Bouwfonds, Achmea, KPN, ING Bank, Delta Lloyd Groep, Loyens Loeff, Interpolis, KLM, Postbank, RVS, Nationale Nederlanden, Maxeda, Ministerie van BZK, Dag van Respect, European Cultural Foundation.

Martine Willekens (Marketing & Communicatiestrateeg/Projectmanager). Met een achtergrond als econoom en kunsthistoricus werkt Martine aan projecten en evenementen op het snijvlak van kunst, cultuur en markt  en aan projecten op het gebied van duurzaamheid, om deze op een creatieve wijze voor het voetlicht te krijgen. Daarnaast adviseert ze directies en projectteams van culturele en creatieve instellingen in hun strategische marketing en communicatiebeleid.

Studeerde twee keer af: economie (UvA) en kunstgeschiedenis (VU)

Werkte in loondienst voor: Singer Museum Laren, Scheringa Museum, NYSE Euronext, Funda, de Financiële Telegraaf online en Tijdbeursmedia.